CAF CALL powstał w odpowiedzi na potrzeby sektora NGO
w zakresie pozyskiwania nowych oraz kompleksowej obsługi darczyńców regularnych. Koncentrujemy swoją działalność call center na wspieraniu fundacji i stowarzyszeń w kontaktach telefonicznych z dobroczyńcami.
Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone
w nowoczesne oprogramowanie
zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zapraszamy do kontaktu - chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem!

850

tys.

wysłanych listów

2.5

mln

ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami

300

tys.

ponad 300.000
przekonanych
darczyńców



Pełna oferta usług telemarketingowych, kampanie wychodzące i przychodzące, beck office, infolinia, projekty sprzedażowe, umawianie spotkań, aktualizacja bazy, badania marketingowe


Przygotowujemy pakiety szkoleń w oparciu o założenia projektu. Podpowiemy jak słuchać i jak rozmawiać z darczyńcami. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia


Kompleksowa obsługa kampanii telemarketingowej dla organizacji pozarządowych. Doradztwo w zakresie prowadzonych działań i stosowanych rozwiązań w projektach telemarketingowych


Przygotowanie materiałów informacyjnych, pełne projektowanie, wydruk oraz wysyłka. Wysyłka e-mail, sms, list zwykły, paczka specjalna dokumenty wysłane kurierem. Kontrola jakości działań
© CAF CALL '2016
TELEFUNDRAISING   |   LETTERSHOP   |   TELEMARKETING   |   SZKOLENIA   |   O NAS   |   KONTAKT
powered by ITFINITY