O nas
Nasz zespół
Przemek Leszko - Prezes Zarządu, od 2003 roku w branży Contact Center, od 2005 realizuje telefoniczne kampanie fundraisingowe, jedna z pierwszych osób w Polsce, która podjęła próbę pozyskiwania darczyńców dla sektora NGO przez telemarketing.
   Magda Kogut - od 2004 w branży Contact Center i fundraisingu. Posiada bogate doświadczenie w realizowaniu projektów telemarketingowych. Brała udział w jednym z pierwszych w Polsce projektów telemarketingowych związanych z pozyskiwaniem przez telefon funduszy dla NGO. W codziennej pracy stawia na jakość oraz zaangażowanie. Jest otwarta na nowe wyzwania


Damian Szefler - od 2007 w branży Contact Center. Od początku zdobywał doświadczenie w telefonicznym fundraisingu oraz m.in w branży telekomunikacyjnej i bankowej. Do jego zadań należało przygotowanie i nadzór kampanii telemarketingowych. W poprzedniej firmie (Netia) zarządzał zespołami zadaniowymi. Jego portfolio związanie jest również z takimi klientami jak: Play, AXA, Securitas, Alior bank, Vectra. Aktualnie odpowiedzialny za rozwój działalności firmy oraz wdrażanie nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności realizowanych kampanii.


Zespół specjalistów
ds. obsługi Darczyńców


Specjalista
ds. kontroli jakości


Koordynator
Lettershop


Konsultanci - specjaliści w zakresie komunikacji
z potencjalnymi i obecnymi darczyńcami


500

tys.

ponad
pół miliona
wysłanych listów

900

tys.

rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami

200

tys.

ponad 200.000
przekonanych
darczyńców

© CAF CALL '2016
TELEFUNDRAISING   |   LETTERSHOP   |   TELEMARKETING   |   SZKOLENIA   |   O NAS   |   KONTAKT
powered by ITFINITY