Kontakt
Obowiązek informacyjny RODO

Zakres zastosowania Rozporządzenia RODO
Przetwarzanie danych osobowych w CAF Call sp. z o.o. regulują przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); dalej jako „Rozporządzenie”.

Administrator danych
CAF Call sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Zgodnie z Rozporządzeniem administrator danych jest odpowiedzialny za przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych.

Inspektor ochrony danych
Na podstawie art. 37 ust. 1 Rozporządzenia administrator danych: CAF Call sp. z o.o. wyznaczył inspektora ochrony danych: Dorotę Leszko. Osoby, których dane dotyczą mogą kontaktować się z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy Rozporządzenia.

W celu umożliwienia kontaktu z inspektorem ochrony danych został utworzony dedykowany adres email/dedykowany numer telefonu, pod którym można kontaktować się: iod@cafcall.pl/ 500 090 016.

Osoby, których dane dotyczą mogą także kontaktować z inspektorem ochrony danych pisemnie:

Dorota Leszko
Inspektor Ochrony Danych
CAF Call Sp. z o.o.
05-120 Legionowo
ul. Władysława Reymonta 11C

Inspektor ochrony danych zapewnia pełną poufność komunikacji z osobami, których dane dotyczą. Zgodnie z art. 38 ust. 5 Rozporządzenia inspektor ochrony danych jest zobowiązany do zachowania tajemnicy lub poufności co do wykonywania swoich zadań – zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.



Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)



500

tys.

ponad
pół miliona
wysłanych listów

900

tys.

rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami

200

tys.

ponad 200.000
przekonanych
darczyńców

© CAF CALL '2016
TELEFUNDRAISING   |   LETTERSHOP   |   TELEMARKETING   |   SZKOLENIA   |   O NAS   |   KONTAKT
powered by ITFINITY